יום ראשון, 28 ביוני 2015

תיירות עושים באהבה או לא עושים בכלל – הבלוג של דפנה כהן



הרבה אנשים נכנסים כיזמים לעולם התיירות, וחושבים שזה עניין פשוט :סוג של תיווך בין תייר למלון או בין נוסע למטוס. אני יודעת שתיירות היא עולם תוכן שלם. הדבר המרכזי המחבר בין המלון ,הטיסה ,הטיול והאנשים זו אהבה.

צריך לאהוב אנשים,נופים וחוויות בשביל לעשות את זה כל כך הרבה שנים, ולבנות קהילה של מטיילים ולגרום להם להרגיש שהאנשים שלוקחים אותם רחוק מהבית בעצם מביאים להם את הבית רחוק .

כבר הרבה שנים שאני יזמת תיירות, הקמנו את חברת תור פלוס לפני 18 שנה מתוך אהבה גדולה לטיולים ולאנשים, ומתוך רצון אמיתי ליצור תיירות דתית איכותית. ראינו אנשים וחברים שאוהבים הרפתקאות, אוהבים לטייל ולנפוש ואוהבים להיות בחיק המשפחה וחברים כמוהם, ולא מוכנים לוותר על מצוינות ואיכות . או כמו שקראנו לזה אצלנו " לא חייבים לסחוב טונה לשוויץ "

לאהוב את העיסוק בתיירות אומר שגם הדברים הקטנים חשובים ( כמו באהבה אמיתית ) שצריך לשים לב לפרטים הקטנים .לזכור את המשפחה של הלקוח ,לדעת מה הוא אוהב ,לדעת מה הטעם החביב על לקוחותינו באוכל וללמד את השף במלון בחו"ל את ההבדל בין קיגל ירושלמי לקיגל פולני. זה להיות בטוחה שהחדר שאליו ייכנס הלקוח מזמין נקי ונעים, ושהטיולים שבחרנו עבורו יזכרו כחוויה עד הטיול הבא וגם אחריו .

לאהוב את הלקוחות שלנו זה לזכור מה הם אהבו בשנה שעברה, ולזכור שאוטוטו יש לנכד שלהם בר מצווה, שגם את חגיגת בר המצווה אנחנו נארגן להם במלונות נהדרים בארץ .לאהוב את הלקוחות זה לשלוח את המלצר אל השולחן שלהם עם צלחת עוגיות ללא סוכר בלי שהם יזכירו לנו. ולא לשכוח את הילד הקטן שעכשיו אנחנו מארגנים לו שבת חתן בירושלים .

ולכן , כשנכנסתי אל עולם התיירות ומאז בעצם בכל יום אני עוסקת ביצירת חוויות שלמות לאנשים. אני והצוות שלי כולו עוסקים  בבניית חוויות מפרטים קטנים, אוכל גורמה כשר למהדרין וטעים להפליא .טיולים עם אוירה ורוחניות  ומלונות שמאפשרים חופשה מדויקת ובלתי נשכחת.

בכדי לאהוב את הלקוחות צריך לאהוב את המקצוע הזה שקוראים לו תיירות .ואני , כשאני קמה בבוקר אני קמה לעיסוק שאני אוהבת מאוד .הוא קשור באנשים ובנופים ובמצוינות והוא קשור קשר ישיר לניהול איכותי ומאתגר .

למה ? מפני שההבטחה שלי ללקוחותיי היא מצוינות, ההבטחה היא שמירת כשרות ואוירה יהודית. ההבטחה היא להיות  קהילה תיירותית תוססת שיוצרת חברים טובים שמטיילים יחד אוכלים יחד ומרגישים בבית ובטוח גם רחוק מאוד מהבית בישראל .

ההבטחה היא גם קהילה שחוגגת יחד חגים במלונות נהדרים בארץ, מלווים בחזנות בתפילות ובעיקר באווירה של בית .

ואם צריך לסכם את חווית היצירה התיירותית שלי אני יכולה לומר " תיירות עושים באהבה או לא עושים בכלל " אני , באה לעבודה וללקוחות מאהבה.

ולכן זה לא רק תור זה תור + . 

שוויץ ונגן - אחד הנופים האהובים עלי בעולם

2 תגובות:

  1. ברצוני להגיב על הדברים שנכתבו על ידי דפנה מנכלית חברת תור פלוס
    גם אני חושב שבכל עבודה אחד התנאים להצלחה הוא לאהוב את העיסוק בה
    מהניסיון שלי כלקוח כאשר אני יוצא עם חברה לטיול או אירוח כלשהו אני מרגיש מהר מאוד את הרצינות וההשקעה שהחברה השקיעה בפרטים הקטנים והגדולים
    בדרך כלל אחרי שאתה משלם ,המחויבות של החברה כלפיך הלקוח יורדת ואתה מוצא את עצמך מאוכזב-לא קיבלת מה שהובטח,ציפית ליותר וכו
    מהניסיון שלי עם תור פלוס אני יכול להעיד שתמיד קיבלתי את המקסימום-יותר ממה שחשבתי שאקבל וזה בכל התחומים
    נפשתי וטיילתי עם תור פלוס בארץ ובעולם הייתי אתם בפסח בחו"ל בכרתים במלון חלומי מהאגדות לא חשבתי שיש דברים כאלה בכלל הייתי לאחרונה עם תור פלוס בחו"ל בנופש בשויץ והיה ממש מדהים,גם כשהתארחתי עם תור פלוס במלונות בארץ רמת האירוח והדאגה ללקוח מצד חברת תור פלוס היו מעל ומעבר למצופה
    חבל שאין חברות רבות עם תודעת שירות כזו גבוהה
    ואני חושב לעצמי איך מגיעים לרמה כזו של מתן שירות ,עכשיו קיבלתי תשובה כשקראתי את דבריה של דפנה -צריך לאהוב את העיסוק במקצוע ולהתחבר ללקוחות זה הסוד הגדול
    השנה אני מתכונן לחגוג את חג הפסח עם תור פלוס ברודוס.המלצתי גם לחברים להצטרף ואני בטוח שנהנה
    אני חייב לציין שמעולם לא כתבתי תגובות במדיה,אבל הפעם הרגשתי שהכרת הטוב מחייבת אותי להגיב ולשתף אחרים בהרגשתי כלפי תור פלוס
    אין לי כל טובת הנאה מהם ואני עושה זאת מרצוני החופשי
    יישר כוחם של כל אנשי תור פלוס שעושים הכל כדי שאנו הלקוחות נהנה
    עלו והצליחו ושאחרים גם כן יחקו את מעשיכם
    רמי מור
    לקוח אחד מני רבים

    השבמחק
  2. רמי מור היקר -
    חן חן על הכרת הטוב ועל המילים החמות !
    פשוט כיף לקרוא כזו תגובה .
    מבטיחה שנמשיך להשתדל לעמוד בציפיות
    ותודה לכל הצוות הנהדר שלי שדואג לכך.
    דפנה

    השבמחק